achito22 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam. Mam gm 7.0 pro. Mam takie pytanie ,zrobilem strzelanie , obrot do myszki itd,i jak mi strzela to naboj wychodzi ze srodka postaci a nie z lufy(zmienialem sprite bohatera na ze srodek jako lufa, wtedy dobrze strzelalo ale bohater sie obracal wokol lufy ) jak zrobic zeby strzelac z lufy a sprite normalnie byl ? Z gory dzieki :) Jeszcze 2 pyt. Jak zrobic ze jak sie pojawia okienko do wpisywania np,get_integer to zeby gra sie niepalzowala ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 lenghdirs, przeczytaj w fuck'u (FAQ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 np. tak: GML instance_create(x+lengthdir_x(sprite_width/2,direction),y+lengthdir_y(sprite_height/2,direction),object); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 ale można też ustawić pociskowi większy depht niż postaci i będzie się wtedy pokazywał po "opuszczeniu" bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się