achito22 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) Witam.Mam gm 7.0 pro. Mam takie pytanie : Jak zrobic zeby jak nasza postac podejdzie do czegos,nacisnie enter ( albo tylko podejdzie) i wyswietli sie okienko do wpisywania liczb ( albo tylko podejdzie i wpisze) i jak wpisze odpowiednia kombinacje to się cos dzieje / jak wpisze np 1423 to sie jakas akcja , a jak np 2315 to inna. Z gory dzieki za pomoc :) Edytowane 8 Maja 2010 przez Mimek Nazwa tematu powinna być mówiąca. Proszę to zapamiętać na przyszłość. Mimek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 GML if distance_to_obiect(czegoś) < 32 and keyboard_check(vk_enter) then { switch get_integer("podaj liczbę",0) { case 1423:/*zrób coś*/;break; case 2315:/*zrób coś*/;break; default:/*zła liczba*/;break; } Do STEP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achito22 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Hmm,Dzieki...Cos mi niewychodzi to , jest blad w distance,poprubuje cos , moze wyjdzie. Ale i tak dzieki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 distance_to_object , pomyliłem się ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 napis czegos zmien na obj przy ktorym masz wcsisnac enter :D Edit: Kolega mial blad: GML if distance_to_object(czegoś) < 32 and keyboard_check(vk_enter) { switch (get_integer("podaj liczbę",0)) { case 1423:/*zrób coś*/;break; case 2315:/*zrób coś*/;break; default:/*zła liczba*/;break; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achito22 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Dawka,Wiem ze mam to zmienic ... A po 2 teraz blad: Error in code at line 8: at position 1: Symbol } expected. ?? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Poprawilem ten kod który poprawilem u góry dziala na 100 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achito22 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Juz dziala ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achito22 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Tylko,jak daje enter to nic sie niedzieje ;p ( prubowalem z roznych odleglosci , i tez zmienialem i nic :( ;p ) ps . jak daje np akcje end game to blad (enter dalej niedziala) : COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: case 11:/game_end/;break; at position 10: Unexpected symbol in expression. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 up: nie rób doublepostów i usuń slashe obok game_end i dodaj () po tej funkcji możliwości: 1 nie zamieniłeś komentarza na akcje 2 podałeś złą liczbe 3 obiekt do którego masz podejść nie ma sprita możesz zrobić to: 1 zamienić komentarze na np. show_message("działa") 2 zapisać sobie tą liczbę 3 zrobić byle jakiego sprita do dwóch obiektów 4 zmienić 32 na coś większego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
achito22 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Daje te show_message i dalej ten blad (jak gra sie laduje) ( a jak usuwam ta akcje to dziala , ale enter nie) COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 4: case 11:(show_message) at position 10: Unexpected symbol in expression. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 nie dawaj w nawiasy show_message tylko tak napisz: show_message("działa") i dodaj ;break; na końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się