Arekadiusz Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Wiem że już były takie tematy,analizowałem je próbowałem sam i od ponad godziny nic mi nie wychodzi :crying: A więc chcem zrobić losowanie,które będzie losowało mi duże litery (od A do Z,bez polskich znaków),małe litery(od a do z ,bez polskich znaków),cyfry(od 0-9) i układało je w jakiejś wylosowaniej kolejności(oczywiście każda nie musi wystąpić). Do tego chciałbym aby losowało tylko wybraną przeze mnie ilość znaków. Przykład: Wybrałem ilość znaków: 10 Wylosowane znaki: 5aG4iL5DCv Dziękuje za każdą odpowiedź z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 a jaki masz kod na losowanie liter? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Kod: GML los = choose("A","B") if los = "A" { tekst=tekst + "A" } if los = "B" { tekst=tekst + "B" } Tylko że taką metodą musiałbym wypisać cały alfabet i w dodatku niewiem jak zrobić ograniczenie w takim kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 GML var _ciag, _znak, _znaki, _dlugosc, _ktory; _znaki = "ABCDEFGHIJKLMOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmopqrstuvwxyz0123456789"; _ciag = ""; _znak = ""; _dlugosc = argument0; for (i = 0; i < _dlugosc; i += 1) { _ktory = round(random(string_length(_znaki))); _znak = string_char_at(_znaki, _ktory); _ciag += _znak; } return _ciag; Losuje tyle znaków, ile podasz w arg0. E: Jeszcze możesz ew. przed pętlą dodać sprawdzanie czy liczba nie jest za duża lub coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Nie działa. Na wszelki wypadek podam swój kod bo dziś jestem jakiś zakręcony: CREATE: GML _ciag="" var _ciag, _znak, _znaki, _dlugosc, _ktory; _znaki = "ABCDEFGHIJKLMOPQRSTUVWXYZabcdefghijklmopqrstuvwxyz0123456789";_ciag = ""; _znak = ""; _dlugosc = 10; for (i = 0; i < _dlugosc; i += 1) { _ktory = round(random(string_length(_znaki))); _znak = string_char_at(_znaki, _ktory); _ciag += _znak; } return _ciag; W INNYM OBIEKCIE,W DRAW GML draw_text(3,3,object1._ciag) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 To co podał Bedi miało być scriptem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Co Ci tu nie działa? Mi wszystko działa, zrobiłem skrypt, wklepałem kod. Potem w obiekcie dałem GML str = skrypt_na_losowanie(10); i wygenerowało mi 10 znaków ; o I po co Ci 2 razy _ciag ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Dzięki Bedi ,działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się