Skocz do zawartości

image_xscale, image_yscale i ich dzielenie w sprite_add


Rekomendowane odpowiedzi

Wczytuję zasoby z zewnątrz takim oto kodem:

sprite_add(directory+'\'+file_name,1,1,1,32,32);

Dwie ost liczby (32 i 32) to xorig i yorig.

Muszę ich oddzielnie szukać dla każdego sprita, a chciałbym żeby punkt ich przecięcia był zawsze dokładnie w środku danego sprita.

Czyli potrzebuję czegoś w stylu:

sprite_add(directory+'\'+file_name,1,1,1,image_xscale/2,image_yscale/2);

Ku mojemu zdziwieniu, kod ten nie działa.

Może mi ktoś powiedzieć co mam źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosto: ladujesz sprajta z originem 0 a potem:

GML
sprite_set_offset(sprite,sprite_get_width(sprite)/2,sprite_get_height(sprite)/2)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...