Broccatee Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Wczytuję zasoby z zewnątrz takim oto kodem: sprite_add(directory+'\'+file_name,1,1,1,32,32); Dwie ost liczby (32 i 32) to xorig i yorig. Muszę ich oddzielnie szukać dla każdego sprita, a chciałbym żeby punkt ich przecięcia był zawsze dokładnie w środku danego sprita. Czyli potrzebuję czegoś w stylu: sprite_add(directory+'\'+file_name,1,1,1,image_xscale/2,image_yscale/2); Ku mojemu zdziwieniu, kod ten nie działa. Może mi ktoś powiedzieć co mam źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 working_directory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 prosto: ladujesz sprajta z originem 0 a potem: GML sprite_set_offset(sprite,sprite_get_width(sprite)/2,sprite_get_height(sprite)/2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broccatee Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Dzięki wielkie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się