Skocz do zawartości

Jak zrobić object którego nie pokrywają inne


Rekomendowane odpowiedzi

GMLdepth=wyznaczonyobiekt.depth+1

depth=wyznaczonyobiekt.depth-1

 

 

Ale mnie chodzi o to żeby po prostu dany object był above object. Czyli żeby nie wchodził "pod spud" innych. Żeby zawsze był widoczny. Bo zawsze jeden object pokrywa ten który najpóźniej się pojawił w roomie, a ja chce żeby od samości wybrany object pokrywał wszystkie inne.

 

ps. napiszcie gdzie to wpisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Otwierasz opcje obiektu i wpisujesz w depth "-100"

 

 

 

albo w create

GML
depth = -100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...