gothicner Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Jak zrobić taki object którego nic nie "pokrywa" poza wyznaczonym objectem. I przy okazji jak zrobić odwrotną akcję, żeby object był pod każdym oprócz jednego. Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GML depth=wyznaczonyobiekt.depth+1 depth=wyznaczonyobiekt.depth-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GMLdepth=wyznaczonyobiekt.depth+1 depth=wyznaczonyobiekt.depth-1 Ale mnie chodzi o to żeby po prostu dany object był above object. Czyli żeby nie wchodził "pod spud" innych. Żeby zawsze był widoczny. Bo zawsze jeden object pokrywa ten który najpóźniej się pojawił w roomie, a ja chce żeby od samości wybrany object pokrywał wszystkie inne. ps. napiszcie gdzie to wpisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Otwierasz opcje obiektu i wpisujesz w depth "-100" albo w create GML depth = -100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 oOeMGie, przecież napisałem, żeby ustalał wysokość o 1 większą/mniejszą od czegoś. Co ty w ogóle mówisz ? Sprawdź, a później flejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się