alwin Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Mam w grze wodę, dałem Jej solid a jednostkom mp_potential_step przy ruchu. Problem w tym że kiedy kilka jednostek zbierze sie w kupkę(czyt. oddział) przy tej wodzie- nastepuje przepychanka i wpadaja one w otchłań oceanu;) Jak juz sie tam znajda to nie mogę nimi wyjsc- taka pułapka. Jak to rozwiązać? Może coś takiego że obliczyc kolizję wody i jednostki- np jeżeli wchodzi w obj woda z lewej strony- to cofać wu wsp. x? zeby 'wypchać' go jakoś.. tylko nie mam pomysłu jak to wykonać kodem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 if (x<=woda.x){ x = previous_x; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Bardzo mondrze anty. Może sprawdź jak będzie się prezentowało wypychanie, o którym wspomniałeś. Jak będzie ok to tak zostawisz i tyle :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 previous_x - rozumiem miało być xprevious ? Jeżeli tak to działa idealnie! dzieki Anty :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Tak, za bardzo się nie znam na gmlu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się