Skocz do zawartości

Zablokowane Jeszcze raz życie


Holdysz

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra daj my na to teken leje się 2 kolesi gracz i komputer życie maleje a gdy dojdzie do zera chce aby nastąpiło przenieśienie do innego roomu po prostu ma nastąpić jakiekolwiek wydarzenie po zero hp lub mp

Mp zrobiłem że to furia wię gdy gracz ją włącza np. NA B i zmienia sie w takiego palącego się gościa i mp ma maleć a gdy zmaleje do zera znów będzie taki jak wtedy mp może znów się napełniać ale nie musi więc chyba już wiecie o co bardzo mi chodzi no podajcie np. przykłady,kody,klocki i w jakim evencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
/* create */

hp= //ilość hp

mp= //ilość mp

mpmax= //maksymalna ilość mp

hpmax= //maksymalna ilość hp

palisie=0 //czy gosciu jest... jak to nazwales 'palący'; a na początku nie jest

/* step */

if mp<mpmax and palisie=0

{mp+=1}

else if palisie=1

{mp-=1}

 

if keyboard_check_pressed(vk_control)

{if palisie=0{palisie=1}}

 

if mp<1

{palisie=0}

 

if hp<1

{/*koniec ROOM'a*/}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha spoko dzięki...:D

 

Coś nie tak mam z tym kodem:

if hp < 1

{

room(nazwa_rooma);

}

 

Wpisuje nazwe rooma ale jest error.

 

Coś nie tak mam z tym kodem:

if hp < 1

{

room(nazwa_rooma);

}

 

Wpisuje nazwe rooma ale jest error z tą 3 kolumną.

Edytowane przez Mimek
Połączone 3 posty. Nie pisz kilku postów pod rzad. Teraz dostajesz ostrzeżenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze coś sorry ale muszę to mieć muj kod jest na to że jak skończy się życie to idzie się do następnego roomu wygląda następująco:

GML
if (mas.hp > 0)mas.hp-=1

if hp<1

room_goto (menu)

 

Ale pisze że źle mam if hp<1 nie wiem ale to chyba jest po to że gdy nastąpi 1 hp to się przechodzi do następnego roomu ale powiedzcie co tu jest źle???Podajcie prawidłowy kod...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...