Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Mam nadzieje że ktoś z was słyszał o grze Margonem. Jeżeli nie dam screena: I jak zrobić aby wszystko dookoła ekwipunek, reklamy itp. nie ruszało się, a ruszała się tylko część zaznaczona na czerwono(taki kwadrat). Czyli chodzi mi o taki view tylko że w środku rooma.A i jeszcze żeby bohater był zawsze w środku tego viewa(no chyba że będzie końcówka rooma no to wiadomo...). Będę wdzięczny za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Po pierwsze na stronce jest to troche inaczej zrobione, po drugie możesz sobie najpierw rysować mape, bohatera itp. a potem gui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 A mógłbyś troche konkretniej? I co jest innaczej zrobione?? A tak przeokazji to czy jest jeszcze jakiś przykład ekwipunku? Znalazłem tylko jeden w przykładach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Ja bym to zrobił tak(link do przykładu). Wszystko jest w view room. EDIT. Może to nie jest kwadrat ale wielkość panelu i okna możesz dopasować sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cover Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 gmc.yoyogames.com/lofiversion/index.php/f28.html - Tu masz ponad 10 stron przykładów do GM'a, jest dużo przykładów ekwipunków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 A czy są dla wersji Lite? EDIT: A moge prosic o konkretny link bo słabo u mnie z angielskim(uczę sie) EDIT 2: Adamentium: Czy jest jakiś prostszy sposób, bo w tym jest troche zabawy z viewami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 nie ma prostego sposobu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Ok pokombinuje. Mam jeszcze jedno pytanie: Jak wylosować pięć cyfr, a potem połączyć je w jedną całość i wyświetlić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 GML for(i=0;i+=1;i<=5;) { cyfra = random(666) calosc += string(cyfra) } draw_text(calosc) Zrozum to!.. ..bez komentarzy. z komentarzami: GML for(i=0;i+=1;i<=5;)//i = 0,dopóki i jest równe lub mniejsze od 5 { cyfra = random(666)//cyfra się losuje calosc += string(cyfra)//do calości dołącza się cyfre... }// i od początku dopóki i jest równe lub mniejsze od 5 draw_text(calosc)// po zakończeniu pętli drawuje się całośc. //fajne, nie?? copyrajgt(więc musisz to przepisać zamiast skopiowac buahhahaha</span></span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Wyświetla się błąd: ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Button for object ookrejestracja: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 31: for(i=0;i+=1;i<=0;)//i = 0,dopóki i ^ at position 11: Unexpected symbol in expression. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 masz chyba coś przed tym kodem źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Oj chyba nie bo bez tego losowania działało: GML login=opolelogin.text haslo=opolehaslo.text haslo2=opolepowtorzhaslo.text nick=onickwgrze.text if login="" { show_message("Nie podałeś loginu!") } else { if haslo="" { show_message("Nie podałeś hasła!") } else { if haslo=haslo2 { if nick="" { show_message("Nie podałeś nicku!") } else { registry_set_root(0) registry_write_string_ext("gra" + "dane","k_login",login) registry_write_string_ext("gra" + "dane","k_haslo",haslo) registry_write_string_ext("gra" + "dane","k_nick",nick) for(i=0;i+=1;i<=5;)//i = 0,dopóki i jest równe lub mniejsze od 5 { cyfra = random(666)//cyfra się losuje calosc += string(cyfra)//do calości dołącza się cyfre... }// i od początku dopóki i jest równe lub mniejsze od 5 draw_text(calosc)// po zakończeniu pętli drawuje się całośc. show_message("Zapisane!##Teraz się zaloguj.") room_goto(rlogowanie) } } else { show_message("Obydwa hasła muszą być takie same!") } } } EDIT: for(i=0;i+=1;i<=5;) Pisze że coś jest nie tak z tym plusem w for Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 zmień draw_text() -_- , umiesz czytać? i wyświetli się to tylko na jednego stepa zaraz zobacze arta o pętlach aha, zmień kolejność, pierw warunek potem i+=1 czyli będzie for(i=0;i<=5;i+=1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Ok to działa ale wyświetla się kolejny błąd: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Mouse Event for Left Button for object ookrejestracja: Error in code at line 35: calosc += string(cyfra)//do calości dołącza się cyfre... ^ at position 2: Unknown variable calosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ty to w ogóle rozumiesz!? :o ZAINICJUJ ZMIENNĄ CALOSC KUFFA A NIE BEZMYŚLNIE PRZEPISUJESZkopiuj/wklejujesz. zmienną cyfre też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Ok działa ^_^ Dzięki wikku9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się