Skocz do zawartości

Błysk(cos na wzor burzy)


pasozyt

Rekomendowane odpowiedzi

Rysuj kwadrat z odpowiednim alpha tak, żeby alpha się zwiększyło do 1 w ciągu połowy sekundy, i zmniejszyło do 0 w ciągu kolejnej połowy sekundy.

 

E: Lub jakkolwiek chcesz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod mniej/więcej wygląda tak:

 

W Create:

GML
step = 0;

alpha = 0;

 

W Step:

GML
if (akcja)

{

if (step == 0)

{

step = 1;

}

}

 

if (step == 1)

{

if (alpha < 1)

{

alpha += 0.1;

}

else

{

step = 2;

}

}

if (step == 2)

{

if (alpha > 0)

{

alpha -= 0.2;

}

else

{

step = 0;

}

}

 

W Draw:

GML
draw_set_color(c_white);

draw_set_alpha(alpha);

draw_rectangle(0, 0, room_width, room_height, 0);

draw_set_alpha(1);

 

O, coś takiego. Operujesz na zmianie wartości dodawania/odejmowania alphy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...