pasozyt Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Witam,mam problem ze zrobieniem błysku. Chodzi mi o to ze jak wykonam pewna czynnosc to caly ekran robi sie bialy na 1sekunde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Rysuj kwadrat z odpowiednim alpha tak, żeby alpha się zwiększyło do 1 w ciągu połowy sekundy, i zmniejszyło do 0 w ciągu kolejnej połowy sekundy. E: Lub jakkolwiek chcesz/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Poszukaj w przykładach Copoconaco taki zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Kod mniej/więcej wygląda tak: W Create: GML step = 0; alpha = 0; W Step: GML if (akcja) { if (step == 0) { step = 1; } } if (step == 1) { if (alpha < 1) { alpha += 0.1; } else { step = 2; } } if (step == 2) { if (alpha > 0) { alpha -= 0.2; } else { step = 0; } } W Draw: GML draw_set_color(c_white); draw_set_alpha(alpha); draw_rectangle(0, 0, room_width, room_height, 0); draw_set_alpha(1); O, coś takiego. Operujesz na zmianie wartości dodawania/odejmowania alphy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasozyt Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Blysk jest,tylko ze jak zrobic by ten blysk zaslonil tez wszystkie objekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 daj obiektowi, do którego wkleiłeś ten kod, niższą wartość depth niż obiekty które ma zasłonić błysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasozyt Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Dzieki, wszystko dziala :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się