Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W objeckie który ma sie pojawiac i znikac:

w create:

alarm[0]=room_speed*iloscstepow

robisz alarm[0]

a w nim:

alarm[0]=room_speed*iloscstepow
instance_destroy()

i w stepie:

if global.punkty=ilosc punktow//w zaleznosci jak masz zrobione punkty ja napisalem global.punkty dlaprzykladu
{
instance_create(x,y,nazwa objektu);
}

 

Edited:Lepiej Marmot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, chcesz milisekund? Masz:

room_speed*iloscmilisekund/1000

xD

 

Drobna poprawka dla step:

if !instance_exists(<nazwa objektu>)
&& score = <wynik>
{
    instance_create(x,y,<nazwa objektu>);
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...