ALT Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Jak zrobić by obj_zombi odwracałam się w stronę w którą idzie???? UWAGA:nie mam PRO WERSJI a więc używam animacji :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Jeśli masz np. 360 klatek animacji obrotu to jedyne co musisz zrobić GML image_index = round( direction );I gdzieś tam wcześniejGML image_speed = 0;Żeby wyłączyć animacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 używasz mp_potential_step ? image_index = point_direction(xprevious,yprevious,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 UWAGA:nie mam PRO WERSJI a więc używam animacji :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Tymon : szybko poprawiłem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Motion planning jest dla zarejestrownych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 ale może do wszystkiego używać i są chyba skrypty podobne do mp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Tylko jaki jest sens wyliczać direction skoro GM liczy automatycznie z hspeed i vspeed? Swoją drogą, jeśli ALT używa speed i direction do kierowania zombiakiem to tym bardziej nie ma sensu obliczać coś co jest już obliczone. As Simple as it is. Optymalizacja FTW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Jeśli masz inną liczbę niż 360 klatek, wpisz: GML image_index = round( direction /360*liczbaklatek ) Liczbę klatek sobie wpisz jaką tam chcesz, i oczywiście jak masz ich np. 10, to nie musisz pisać /360*10 tylko /36 :D . EDIT: Poprawka. Czemu ten gml się psuje po edicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 GML image_index = direction div dzielnik;:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 No przyznam, nawet jak wywali się round to div działa trochę szybciej :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Dobra,temat zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi