TheMarcQ Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 w jaki sposób zrobić aby sprawdziło czy utwór sie skonczył?(bez dawania nazwy tego dźwięku(ponieważ jest wczesniej losowany)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 losujesz zmienną, if !sound_isplaying(zmienna_los) zmienna_los= random(x) or choose(x1,x2,x3) OFFTOP: Marq, mogę sobie zabrać andrzeja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Wylosowany utwór zapisz do zmiennej utwor_los. Potem: GML (Step) if !sound_isplaying(utwor_los) { //Twój kod po ukończeniu utworu } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się