Skocz do zawartości

Teleportacja


J@ERO

Rekomendowane odpowiedzi

ewent kolizji z drzwiami:

x=gdziestam.x

y=gdziestam.y

 

a przy mmo wystarczy jak zaktualizuje sie nowa pozycja danego gracza na serwerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewent kolizji z drzwiami:

x=gdziestam.x

y=gdziestam.y

 

a przy mmo wystarczy jak zaktualizuje sie nowa pozycja danego gracza na serwerze.

Nie fajnie. Gdy dotknie tych drzwi, to pojawi się tam gdzie chcę, ale bohater ciągle i tak zmierza w kierunku drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zmien mu cel do ktorego ma podazac. przeciez to logiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zalamuj mnie, facet. przy kolizji z drzwiami dajesz poza teleportem takze zmiane celu do ktorego dazy, no toz to proste jak drut. Zasada KISS sie klania :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WXE, nie rozumiemy się. Pokarzę to na screenach:

dlaczego.png

W screenie numer 1 widzimy jak pingwin (hero) idzie sobie do teleportu :) Jak już dojdzie to hero pojawia się w tym miejscu, co chcę, ale ciągle sam (bez mojej zgody) podąża w kierunku drzwi i teleportuje się znowu co widać na obrazku 2. Taka pętla. Po zrobieniu ściany her'a to nie obchodzi, i swobodnie przechodzi przez nią. Co zrobić?

EDIT: TheMarcQ, to ja kontroluje ruch bohatera strzałkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapodaj kod ktory odpowiada za chodzenie pingwina.

swoja droga zeruj zmienna speed przy teleporcie (ona zas wyzeruje sama zmienne hspeed i vspeed ktore moga bys ustawiane przez klocki move*).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie posiadam gm8, wciaz siedze w legalnej gm6 ktorej klucza nie mozna uaktualnic :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J@ERO, a ja z kolei nie mam GMa (nie mam nawet Windowsa). Jakie zmienne odpowiadają Ci za pozycję x i y (powinieneś je mieć w grze RPG)? Poszukaj czegoś takiego:

 

xx = x

yy = y

 

lub coś takiego, co ma po znaku równania "x" lub "y".

 

EDIT:

 

A próbowałeś move_speed=0 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam wszystkim, a przede wszystkim Putinowi, WXE, TheMarcQ to dzięki wam się udało! Zrobiłem taki kod i on działa. Znalazłem go w Create obiektu :) Zapodam go:

GML
x = tutaj.x;

y = tutaj.y;

 

tx = x;

ty = y;

 

lx = x;

ly = y;

 

flags = 0;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...