J@ERO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Załóżmy, że masz bohater idzie sobie do drzwi, a te teleportują go do miejsca x i y, które wskażę. Czy to możliwe i czy będzie działać z MMOgame? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ewent kolizji z drzwiami: x=gdziestam.x y=gdziestam.y a przy mmo wystarczy jak zaktualizuje sie nowa pozycja danego gracza na serwerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ewent kolizji z drzwiami: x=gdziestam.x y=gdziestam.y a przy mmo wystarczy jak zaktualizuje sie nowa pozycja danego gracza na serwerze. Nie fajnie. Gdy dotknie tych drzwi, to pojawi się tam gdzie chcę, ale bohater ciągle i tak zmierza w kierunku drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 to zmien mu cel do ktorego ma podazac. przeciez to logiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 To znaczy? Ręcznie można, wciskając strzałkę w dół, ale przyznaj, że w grze MMo to głupio wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 nie zalamuj mnie, facet. przy kolizji z drzwiami dajesz poza teleportem takze zmiane celu do ktorego dazy, no toz to proste jak drut. Zasada KISS sie klania :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 a co to zasada kiss? Edit: Już wiem ale ja wole BUZI (Bez Udziwnień Zapisu, Idioto) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 off:ktoś sie tu zle wyraza, ale co to jest te kiss?? Teraz na powaznie: podczas kolizji zmien zmienna ktorra kontroluje gdzie ma goscio isc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 WXE, nie rozumiemy się. Pokarzę to na screenach: W screenie numer 1 widzimy jak pingwin (hero) idzie sobie do teleportu :) Jak już dojdzie to hero pojawia się w tym miejscu, co chcę, ale ciągle sam (bez mojej zgody) podąża w kierunku drzwi i teleportuje się znowu co widać na obrazku 2. Taka pętla. Po zrobieniu ściany her'a to nie obchodzi, i swobodnie przechodzi przez nią. Co zrobić? EDIT: TheMarcQ, to ja kontroluje ruch bohatera strzałkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 zapodaj kod ktory odpowiada za chodzenie pingwina. swoja droga zeruj zmienna speed przy teleporcie (ona zas wyzeruje sama zmienne hspeed i vspeed ktore moga bys ustawiane przez klocki move*). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Masz projekt: https://gmclan.org/up2580_12_WXE.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 niestety nie posiadam gm8, wciaz siedze w legalnej gm6 ktorej klucza nie mozna uaktualnic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Już wszystko mam. Nie wystarczyła zmiana pozycji x i y ale mplay_message_send( 0, 3, toByte( my_object.x, 4 ) + toByte( my_object.y, 4 ) EDIT: jednak nie, nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 oo niestety nie znam się na mplay jak by to było 39dll to bym ci pomógł. Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj! Marek.S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zrób mu zmienne: GML xx = x yy = y Potem daj w kolizji z tymi drzwiami: GML x=adresX y=adresY xx = x yy = y //LUB x = xx y = yy Powinno pomóc. EDIT: Wiem, że to zwykłe zapętlanie w kółko, ale mi pomaga. Naprawdę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Nic z tego. Ciągle idzie w kierunku drzwi. Putin, masz GM7 pr0? Podrzucę ci projekt ma priva. Ważna uwaga! Drzwi = teleport. To jedno i to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 ja mam, nie wiem czy działa... ale zasuń :) może speed = 0 albo move towards_point(x,y,1) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Próbowałem. Nawet ściany nie zatrzymują kolesia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 J@ERO, a ja z kolei nie mam GMa (nie mam nawet Windowsa). Jakie zmienne odpowiadają Ci za pozycję x i y (powinieneś je mieć w grze RPG)? Poszukaj czegoś takiego: xx = x yy = y lub coś takiego, co ma po znaku równania "x" lub "y". EDIT: A próbowałeś move_speed=0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Według mnie wystarczy dać jakąś zmienną i zrobić warunek jeśli jest prawdziwa to podąża za drzwiami a przy kolizji dać ją na false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 ja tez tak radzilem ale oczywiscie nie podczas kolizji zmien zmienna ktorra kontroluje gdzie ma goscio isc E: https://gmclan.org/up6357_12_przyklad.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Gra zrobiona od początku, czy użyłeś silniku/przykładu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Dzięki wam wszystkim, a przede wszystkim Putinowi, WXE, TheMarcQ to dzięki wam się udało! Zrobiłem taki kod i on działa. Znalazłem go w Create obiektu :) Zapodam go: GML x = tutaj.x; y = tutaj.y; tx = x; ty = y; lx = x; ly = y; flags = 0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Putin Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 A widzisz, mówiłem, że mój sposób zadziała :) Zawsze działa. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J@ERO Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Dzięki ;) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się