GMpatapon Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Mam taki obrazek żeby łatwiej było mi pokazać swój problem: Pytania: 1.Jak zrobić by po bezpośrednim najechaniu czarnego kwadratu(bezpośrednio czyli bez wyjeżdżania za krawędź) na zieloną płytkę uruchamiała się dana komenda. 2.Jak zrobić by wszystkie kwadraty po za zieloną płytką nie pełniły by w tym żadnej roli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 centrujesz sprite'a a potem w jego stepie: GML if distance_to_object(obj_czarny_kwadrat)<50 { //akcja } zamiast 50 mozesz ustawic tyle ile maksymalnie oddalony od centrum objektu jest czarny kwadrat (w twoim przypadku połowa szerokosci zielonego kwadratu minus szerokosc kwadratu czarnego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Raczej jak już tak ( : / ) to: GML if distance_to_object(obj_kw)<(obj_kw.width/2)-width Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 no własnie tak napisalem (w twoim przypadku połowa szerokosci zielonego kwadratu minus szerokosc kwadratu czarnego) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi