Skocz do zawartości

Zablokowane Dwa Viewy


Bern

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam problem a mianowicie mam w bohaterze (oGracz) ustawioną zmienną energia. W oKontroler ustawiłem że kiedy energia bohatera jest mniejsza niż 10 wtedy ma się tworzyć oOmdlenie. Obiekt oOmdlenie ma wpisane w stepie żeby podążał za graczem. W grze mam dwa viewy. oOmdlenie ma depth -6 a oGracz depth -2. oOmdlenie jest wielkości viewa. Obiekt jest widziany na dwóch ekranach. Jak można zrobic żeby oOmdlenie było widziane tylko na view[0] a nie na view[1] ?

Poniżej podaje kod który wrzucilem w stepie oKontroler.

GML
if oGracz.energia <= 10 && not instance_exists(oOmdlenie)

{

instance_create(oGracz.x,oGracz.y,oOmdlenie)

}

 

if view_current[0]

{

oOmdlenie.visible =true

}

else

{

oOmdlenie.visible =false

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...