Bern Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam wszystkich! Mam problem a mianowicie mam w bohaterze (oGracz) ustawioną zmienną energia. W oKontroler ustawiłem że kiedy energia bohatera jest mniejsza niż 10 wtedy ma się tworzyć oOmdlenie. Obiekt oOmdlenie ma wpisane w stepie żeby podążał za graczem. W grze mam dwa viewy. oOmdlenie ma depth -6 a oGracz depth -2. oOmdlenie jest wielkości viewa. Obiekt jest widziany na dwóch ekranach. Jak można zrobic żeby oOmdlenie było widziane tylko na view[0] a nie na view[1] ? Poniżej podaje kod który wrzucilem w stepie oKontroler. GML if oGracz.energia <= 10 && not instance_exists(oOmdlenie) { instance_create(oGracz.x,oGracz.y,oOmdlenie) } if view_current[0] { oOmdlenie.visible =true } else { oOmdlenie.visible =false } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 view_current to zmienna przechowująca numer aktywnego (właśnie malowanego) viewa, nie tablica. if view_current == 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bern Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Dzięki za pomoc. Następnym razem będę o tym pamiętał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi