GMmaster Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 POMOCY! jak zrobić by w chacie(to będzie chat tylko z komputerem coś jak Merlin :thumbsup: ) po wysłaniu odpowiedniej komendy np.Siema zostawała by wysłana odpowiedź np.Witaj?????? :unsure: A i,jeśli po jakimś czasie nie odpowie wyświetlała się komenda np.Halo jesteś???? (umiem umieszczać komendy w wierszu ale za pomocą timeline nie mogę sobie poradzić by po jakim kolwiek komendzie wyświetliła się odpowiednia od powiedź) coś w stylu; jeśli stanie się coś to dzięki temu coś innego się stanie :sp_ike: :jezor: To mój kod na wstawianie tekstu do chata: GML //porzadkowanie wartosci for(i=0;i<liczba_linii;i+=1) wiersz=wiersz[i+1]; //przypisanie ostatniej linii wartoscii wpisanej z klawiatury wiersz[liczba_linii-1]=ksywka+': '+keyboard_string; //czyszczenie wartosci klawiszy keyboard_string=''; i GML wiersz[liczba_linii-2]='Anonim:Siema'; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 niechcial bym cie zasmucac ale twoje podejscie jes bledne i bez sensu, nie ogarniam twojej koncepcji zrobienia chatbota. timeline? w zyciu nie uzylem time line w gamemakerze... na twoim miejscu zabral bym sie za podstawy porogramowania i jakies prymitywne gierki az zdobedziesz troche doswiadczenia i zrorientujesz sie jak co dziala i w jakim przypadku zastosowac to a nie cos innego... na pczatek polecam dokumentacje ktora znajduje sie na tej tronie: https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 https://gmclan.org/index.php?plik=21 i byl przyklad takiego bota ktory odpowiadal na odpowiednie komondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CTRL Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ale z ciebie komondos :P if keyboard_string='Siemka' or keyboard_string=siema //mała i duża literka, same stringi, zero rozpoznawania { draw_text(argument0,argument1,'wypitalaj!') } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMmaster Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Dzienki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi