Skocz do zawartości

Shared data


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pewien problem, gdy zakładam grę (host) i zapisze jakieś dane do shared data, dajmy na to mplay_data_write(1,1), to gracz który dołączy do gry już zapisaniu tych danych nie będzie miał ich u siebie, tzn u niego mplay_data_read(1)=0 a nie 1 tak jak to powinno wynikac z poprzedniego wpisu. Czy to normalne czy ja mam cos zle zrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest normalne ;] Daj tak w kodzie hosta:

if !variable_local_exists('player_find') player_find = 0;

if mplay_player_find() != player_find
{
    alarm[0] = 2 * room_speed; //Czekamy 2sek.
    player_find = mplay_player_find();
}

if round(alarm[0]) != 0
{
    alarm[0] = round(alarm[0]) - 1;
}
else
if round(alarm[0]) >= 0
{
    //Wysyłamy ponownie wszystkie dane:
    mplay_data_write(1,mplay_data_read(1));
    //itd...

    alarm[0] = -1;
}

Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...