Quetzacotl Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Mam pewien problem, gdy zakładam grę (host) i zapisze jakieś dane do shared data, dajmy na to mplay_data_write(1,1), to gracz który dołączy do gry już zapisaniu tych danych nie będzie miał ich u siebie, tzn u niego mplay_data_read(1)=0 a nie 1 tak jak to powinno wynikac z poprzedniego wpisu. Czy to normalne czy ja mam cos zle zrobione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 To jest normalne ;] Daj tak w kodzie hosta: if !variable_local_exists('player_find') player_find = 0; if mplay_player_find() != player_find { alarm[0] = 2 * room_speed; //Czekamy 2sek. player_find = mplay_player_find(); } if round(alarm[0]) != 0 { alarm[0] = round(alarm[0]) - 1; } else if round(alarm[0]) >= 0 { //Wysyłamy ponownie wszystkie dane: mplay_data_write(1,mplay_data_read(1)); //itd... alarm[0] = -1; } Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 juz to zrobilem inaczej, po prostu caly czas myslalem, ze jak cos wpisze w pamiec sieciowa to to tam jest i kazdy nowy kto dojdzie do gry ebdzie mogl to odczytac, przez to musialem pol silnika przerobic :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się