Skocz do zawartości

Ekwipunek obrazenia


Gość members_display_name

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kamilosek

Siemka robie gre RPG i mam problemik Opisuje:

GML
obrmiecz=10 // obrazenia miecza jak mam inny miecz np co ma 20 obrazen to pisze wtedy 20</span>

to jest w mieczu

 

w postaci

 

GML
obrpos+obrmiecz=obrglo // obrazenia postaci w zaleznosci od lewela + obrazenia miecza w zaleznosci od miecza = obrazenia glowne</span>

 

 

po kolizji z np. potworem

GML
health=-obrglo // jak np. obrazenia glowne wynoszom 10 to zycie - 10</span>

 

i z tąd pytanko czy ten kod jest dobry i nastpne pytanie jak zrobic plecak ale taki ze mam tam miejsce na zalozenie miecz i zbroji i np zakladam mieczyk co daje 10 obrazen i zmieniam na np. 100obrazen zakladajonc inny mieczyk. I jak zrobic za np z 1lvl obrpos ( obrazenia postaci inaczej sila postaci) wynosi np 10 a z 2 lvl 15 i tak co level wzrasta o 5.

 

 

z gó♣ry thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do plecaka masz pełno skryptów na forum...

 

jesli chodzi o zakładanie go to dajesz mu zmienną kontrolującą

 

GML
z = false;

 

oraz odpowiadającą za obrazenia

 

GML
obr = 20;

 

przy akcji zakładania

GML
z = true

obrazenia_glowne += obr;

przenieś_do_inv();

 

I jak zrobic za np z 1lvl obrpos ( obrazenia postaci inaczej sila postaci) wynosi np 10 a z 2 lvl 15 i tak co level wzrasta o 5.

GML
obrpos = 10+level*5;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...