Gość Kamilosek Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Siemka robie gre RPG i mam problemik Opisuje: GML obrmiecz=10 // obrazenia miecza jak mam inny miecz np co ma 20 obrazen to pisze wtedy 20</span> to jest w mieczu w postaci GML obrpos+obrmiecz=obrglo // obrazenia postaci w zaleznosci od lewela + obrazenia miecza w zaleznosci od miecza = obrazenia glowne</span> po kolizji z np. potworem GML health=-obrglo // jak np. obrazenia glowne wynoszom 10 to zycie - 10</span> i z tąd pytanko czy ten kod jest dobry i nastpne pytanie jak zrobic plecak ale taki ze mam tam miejsce na zalozenie miecz i zbroji i np zakladam mieczyk co daje 10 obrazen i zmieniam na np. 100obrazen zakladajonc inny mieczyk. I jak zrobic za np z 1lvl obrpos ( obrazenia postaci inaczej sila postaci) wynosi np 10 a z 2 lvl 15 i tak co level wzrasta o 5. z gó♣ry thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Co do plecaka masz pełno skryptów na forum... jesli chodzi o zakładanie go to dajesz mu zmienną kontrolującą GML z = false; oraz odpowiadającą za obrazenia GML obr = 20; przy akcji zakładania GML z = true obrazenia_glowne += obr; przenieś_do_inv(); I jak zrobic za np z 1lvl obrpos ( obrazenia postaci inaczej sila postaci) wynosi np 10 a z 2 lvl 15 i tak co level wzrasta o 5. GML obrpos = 10+level*5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 i nie używaj zmiennej health, bo jak zabijesz jednego to Ci wszystkie znikną użyj np. hp=100 i hp-=10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Lub po prostu zycie= 100, zycie-= 10 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się