Skocz do zawartości

Depth tekstu


Kargul

Rekomendowane odpowiedzi

Ech... czytając to wszystko, zdałem sobie sprawę że nie można ustalić depth dla draw_text :(

Wszystko da się zrobić, nie martw się.

 

Przepisze ci tutaj kod...

GML
with(pasek) tekst='spamspamspam' //zapisanie odpowiedniego tekstu</span>

To dajesz w budynkach. Ma to być w warunku, gdy myszka znajduje się na budynku (to już chyba wiesz jak zrobić ;) ).

GML
draw_sprite(pasek,0,x,y) //sprite znika przez dodanie czegokolwiek w evencie draw, wiec rysujesz jeszcze raz

draw_text(x,y,tekst) //rysowanie tekstu, x,y to wiadomo zmienisz sobie</span>

To dajesz w evencie draw paska.

GML
tekst='' //ustawienie tekstu na "NIC"</span>

W begin step paska . Bez tego po wyjechaniu z pola budynku tekst dalej by się wyświetlał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...