Skocz do zawartości

sprite instance'a


Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Załóżmy, że masz id zapisane w zmiennej przeciwnik. Żeby się odwołać do sprita tego obiektu wystarczy posłużyć się zmienną jak obiektem:

spr = przeciwnik.sprite_index;

 

Potem help -> GML -> Resources -> Sprites. Tam masz funckje do wyciągania informacji o spricie, np. nazwa:

nazwa = sprite_get_name ( spr );

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...