maciej-01 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam. Piszę sobie silniczek graficzny w SDL i C++, i mam problem. Jak pobrać rozmiary SDL_Surface* ? :/ Szukam w Google i żadnego wyniku nie ma :P Chwała temu co odpowie. maciej-01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jeżeli masz: SDL_Surface *surface; i wczytujesz Bitmape za pomocą: surface = SDL_LoadBMP("image.bmp"); to szerokość pobierasz z surface->w wysokość z surface->h Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 chwała ci! będę mógł zrobić nareszcie drawsprite i drawspriteext =D Temat zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi