Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ogólnie to w ogóle to SDL_ttf jest do dupy, ale z braku alternatywy (nie mam zamiaru sam sobie pisać biblioteki do czcionek) muszę z tego korzystać Więc mam taki kod: SDL_Surface *kupiles =NULL; SDL_Surface *kupiles2 =NULL; SDL_Surface *kupiles3 =NULL; TTF_Font *font; SDL_Color kolor; std::string txt = "Kupiles "; Text::Text(int w, int h, int x, int y) { Wymiary.w = w; Wymiary.h = h; Polozenie.x = x; Polozenie.y = y; } void Game::TxtOut(SDL_Surface *Sprite,Text tekst){ SDL_BlitSurface(Sprite,NULL,ekran,&tekst.Polozenie); } kupiles = TTF_RenderText_Blended(font, txt.c_str() , kolor); kupiles2 = TTF_RenderText_Blended(font, txt.c_str() , kolor); kupiles3 = TTF_RenderText_Blended(font, txt.c_str() , kolor); Text kupilesr(kupiles->w,kupiles->h,350,50); Text kupilesr2(kupiles2->w,kupiles2->h,350,80); Text kupilesr3(kupiles3->w,kupiles3->h,350,110); if(kupil1 > 0) TxtOut(kupiles,kupilesr); if(kupil2 > 0) TxtOut(kupiles2,kupilesr2); if(kupil3 > 0) TxtOut(kupiles3,kupilesr3); SDL_Flip(ekran); case 0:hero.BronNazwa=weapon.Nazwa; txt = "Kupiles " + weapon.Nazwa; kupil1 = 200; break; case 1:hero.Bron2Nazwa=weapon.Nazwa; txt = "Kupiles " + weapon.Nazwa; kupil2 = 200; break; case 2:hero.Bron3Nazwa=weapon.Nazwa; txt = "Kupiles " + weapon.Nazwa; kupil3 = 200; break; wcześniej rysowałem text na ekranie tak: SDL_BlitSurface(kupiles2,NULL,ekran,&kupilesr2.Polozenie); no i chciałem sobie zamienić na to TxtOut no i wszystko się debuguje, działa, ale textu już nie wyświetla Ma ktoś jakiś pomysł? No i bez jakichś dziwnych pytań typu "A zadeklarowałeś konstruktor, czy nie?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi