Skocz do zawartości

Zablokowane Dochodzenie na miejsce


Dawka83

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sobie kod:

GML (steep)
if (distance_to_point(xx,yy)>-10)

{

move_towards_point(xx,yy,3);

}

else

{

speed=0;

}

 

Ale nie działa dobrze i postać skacze... Gdy zwiększę z -10 na np 0 postać nie stanie dokładnie w tym miejscu w którym chcę. Jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odległość nie może być ujemna wiec warunek

GML
if (distance_to_point(xx,yy)>-10)
jest ZAWSZE PRAWDZIWY.

 

Zrób tak:

GML
dis=distance_to_point(xx,yy);

 

if (dis>0)

{

move_towards_point(xx,yy,min(dis,3)); //Gdy dystans będzie mniejszy niż 3 to przesunie o ten dystans zamiast o 3. :)

}

else

{

speed=0;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...