Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Tytuł: BubbleWorld Gatunek: platformówka(?), zręcznościowa Opis: Jest to gra zręcznościowa w której obracamy ekranem by przeprowadzić zielonego bąbelka z uśmiechem przez różne przeszkody aż do końca mapki. Aby awansować na następny poziom trzeba zebrać wszystkie gwiazdki. Starałem się aby bąbelek wyglądał fajnie, więc napisałem swój silnik (w GM) ciał miękkich (no może niebyt przypomina to ciała miękkie, ale takie były założenia). Ogólnie w grze trzeba jeszcze dużo zrobić, więc jest to jeszcze wczesne demo. Planuję m.in. dodać wczytywanie map z internetu, oraz dodawanie map z edytora bezpośrednio na serwer, oczywiście do tego będę musiał zrobić listę map w grze, ale to nie będzie już większym problemem. No, to chyba tyle :) Sterowanie: strzałka w lewo/w prawo - obracanie ekranem, strzałka w górę - skok Edytor map: UWAGA!! Umieszczajcie tylko jednego gracza, w przeciwnym wypadku mapka nie będzie prawidłowo oczytana/zapisana! lewy przycisk - umieszczenie obiektu, prawy przycisk - usunięcie obiektu, scroll - zmiana obiektu, przy wyjściu z edytora wyświetli się okienko z zapytaniem czy chcesz zapisać mapkę, wybieramy tak/nie i resztę wykonujemy wg. dalszych poleceń. Aby wczytać poziom musi się on znajdować w tym samym katalogu co gra. Jeżeli chciałbyś dodać swój poziom zrobiony w edytorze map do podstawowego zestawu map w grze napisz do mnie PW! Download: Gra - https://gmclan.org/up3535_4_BubbleWorld.html Edytor map - https://gmclan.org/up3535_4_BubbleWorld_Mapeditor.html Rozmiar pliku: 1110KB Autorzy: Programowanie: Crackkk-GM Grafika: Crackkk-GM Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Nudne i monotonne. Skopałeś to. Dziwnie wygląda ten bąbel, ale i tak nie jest źle. Skupiłbym się przede wszystkim na nim i szybkiej rozgrywce. Pomysł zmieniania kierunku viewa nie podoba mi się. 3/5, wielki zawód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Ogólnie nie mam już pomysłu na tą monotonię, jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Większa prędkość, checkpointy i jakiś cel gry. Podołasz wyzwaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Większa prędkość, checkpointy i jakiś cel gry. Podołasz wyzwaniu?Ok, jak uzbiera się więcej pomysłów to dam nową wersję. Przecież to jest demo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Drgający HUD nie pasuje do gry. Może w ogóle przemyśl stronę wizualną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Słabe jak na razie aczykolwiek mam nadzieję, że coś zdziałasz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Mnie cieszy, że to coś nowego na GMClanie. A smuci, że nie wykorzystałeś tego, przynajmniej w demie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Proszę o jakieś pomysły, może jeszcze uratuję tą grę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 power-up'y! np. 2 prędkość (wtedy bąbel się fajnie rozmazuje) albo jak zdobędzie się jakiegoś up'a to bąbel zmienia się np. w drzewko i wrogowie, o ile będą( nie wiem czy są bo nie ściągnąłem dema), go nie zauważają! z tego można naprawdę sporo wycisnąć! O albo jak jakiś super boss przywali naszemu bąbelkowi to on rozpłaszcza się na monitorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 13 Lutego 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Spodobał mi się pomysł, bo przeszedłem obie części locoroco na psp, ale ta gra jest tak powolna, że można zasnąć. Po pierwsze przyśpiesz gameplay, po drugie więcej interakcji oprócz tego spadania cały czas (bierz przykłady z locoroco) Po trzecie dźwięki by się przydały, Po 4 zmień grafikę, bo niedość, że jest brzydka to jeszcze się skaluje na większych rozdzielczościach i same pixele na ekranie widzę. EDIT: no i ten edytor jest strasznie nieintuicyjny i nie ogarniam jak się po nim poruszać, jak tworzyles w nim plansze to gratulacje. po drugie napisy nie mieszcza sie na guzikach w show_message w grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Gra nawet ciekawa koledzy wyżej już chyba wszystko powiedzieli ja natomiast dodam od siebie, że dobrze że to tylko demo bo czytając opis edytora mówiłem sobie przecież dodanie takiego warunku jak GML if instance_number(obj_player)=1 & jakaś tam zmienna odpowiedzialna za tworzenie=ileś tam & mouse_button_pressed(mb_left) {show_message('niestety nie możesz postawić dwóch ludzików') to 5 min roboty góra mam nadzieje że poprawisz to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Ekran powinien się obracać w przeciwną stronę. Mi się co chwilę myli. Grafika jest szpetna. Poziomy są nudne. Ja nie mogłem sobie poradzić z 3 levelem. Edytor mi nie działał. Poprosiło o nazwę poziomu, po czym ponownie zapytało co chcę zrobić :/ Fizyka deformacji bąbelka wygląda całkiem przekonująco, chociaż można by nad nią jeszcze popracować. Niech stracę, dam 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Ekran powinien się obracać w przeciwną stronę. Mi się co chwilę myli. Grafika jest szpetna. Poziomy są nudne. Ja nie mogłem sobie poradzić z 3 levelem. Edytor mi nie działał. Poprosiło o nazwę poziomu, po czym ponownie zapytało co chcę zrobić :/ Fizyka deformacji bąbelka wygląda całkiem przekonująco, chociaż można by nad nią jeszcze popracować. Niech stracę, dam 3. Nie wiem, u mnie jest ok. "Czy chcesz zapisac poziom" - Tak. "Podaj nazwe poziomu" - podaje po czym klikam ok i pojawia się plik ini z danymi ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Opis: Jest to gra zręcznościowa w której obracamy ekranem by przeprowadzić zielonego bąbelka z uśmiechem przez różne przeszkody aż do końca mapki. Aby awansować na następny poziom trzeba zebrać wszystkie gwiazdki. Starałem się aby bąbelek wyglądał fajnie, więc napisałem swój silnik (w GM) ciał miękkich (no może niebyt przypomina to ciała miękkie, ale takie były założenia). Ogólnie w grze trzeba jeszcze dużo zrobić, więc jest to jeszcze wczesne demo. Planuję m.in. dodać wczytywanie map z internetu, oraz dodawanie map z edytora bezpośrednio na serwer, oczywiście do tego będę musiał zrobić listę map w grze, ale to nie będzie już większym problemem. No, to chyba tyle :) Sterowanie: strzałka w lewo/w prawo - obracanie ekranem, strzałka w górę - skok Ogólnie gra się przyjemnie , choć na dłuższą metę gra staje się nudna. Moje sugestie to przyśpieszenie gry poprzez jakieś powerup'y no i można ciut zmienić szatę graficzną . Z pozdrowieniami , Pablo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 1 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 No i właśnie, pracujesz nad tym jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 No i właśnie, pracujesz nad tym jeszcze?Tak, już dużo nie pozostało, myślę że jeszcze w maju coś pokarzę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się