geralt100 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 jak zrobić żeby im dalszego punktu obiektu dotknie "skoczek" tym większy wynik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Robisz dużo objektów : kula1 kula2 kula3 itd. i przy karzdym masz : _Kolizja z objektem ( tym skoczkiem ? ) : wynik = 1 , 2 , 3 I ustawiasz je na roomie w odpowiednich miejscach... No to dobrze że rozumiesz Xd pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Jezusie... Sprawdzasz przy kolizji współrzędne obiektu i tyle. Dla jakiś skoków narciarskich to będzie GML show_message("Twoj wynik to: " + string(round(x-poczatekstoku))); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 dawidss dzięki, a ty artimal trochę pomyśl bo musiałbym zrobić 300 obiektów, a tego nie chciałbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się