kasmilus Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 cześć wam robie gre z przykładu moho i on w przykładzie zrobił dane wroga które cały czas są w lewym górnym rogu pokoju(room) a ja chciałem dodać dane gracza i zrobiłem taki kod w draw: draw_sprite(sprite0,-1,x,y) draw_text(view_xview+0,view_yview+0,'Statystyki:') draw_text(view_xview+85,view_yview+30,point_distance(x,y,enemy.x,enemy.y)) draw_text(view_xview+0,view_yview+30,'Odleglosc = ') draw_text(view_xview+130,view_yview+80,amunicja) draw_text(view_xview+0,view_yview+80,'Ilosc Amunicji = ') draw_text(view_xview+0,view_yview+110,'Stan energii = ') draw_text(view_xview+120,view_yview+110,energia) no ale po pierwsze pokazuje sie błąd gdy właczam gre a po drugie chciałbym żeby dane gracza były w prawym górnym rogu ekranu pomóżcie :helpsmilie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Heh: draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); draw_text(view_xview,view_yview+0,'Statystyki:'); if instance_exists(enemy) { draw_text(view_xview,view_yview+16,'Odleglosc = '+string(point_distance(x,y,enemy.x,enemy.y))); } else { draw_text(view_xview,view_yview+16,'Odleglosc = Nie istnieje'); } if variable_local_exists('amunicja') { draw_text(view_xview,view_yview+32,'Ilosc Amunicji = '+string(amunicja)); } else { draw_text(view_xview,view_yview+32,'Ilosc Amunicji = Nie istnieje'); } if variable_local_exists('energia') { draw_text(view_xview,view_yview+48,'Stan energii = '+string(energia)); } else { draw_text(view_xview,view_yview+48,'Stan energii = Nie istnieje'); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 dzieki błąd już nie działa ale ten napis nadal jest w lewym górnym rogu i zlewają mi sie napisy EDIT no dobra nad tym sam pomyśle później teraz mam inny problem otóż mam w stepie coś takiego: x=mouse_x y=mouse_y if energia < 1 room_goto_next(); if amunicja < 1 i niewiem co dalej napisać żeby jak byłby 1 nabój to niemożna byłoby już strzelać?? EDIT2 nikt niewie?? a może nikomu sie pisać niechce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się