Cover Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Co zrobić, żeby po naciśnięciu klawisza W włączył się dźwięk snd_droga ? Chodzi o to, żeby podczas chodzenia, był dźwięk chodzenia. Próbowałem zrobić to sam, ale dźwięk trwał chwilę, nie do końca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 To robisz że jak wciśnięte W to : <klocek> play sound snd_droga puszczony klawisz W : <klocek> stop sound snd_droga Poczytaj w dokumentacji o kodzie GML i zacznij z niego korzystać bo widzę że jesteś baaaardzo początkujący ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 lub w kodzie: if keyboard_check_pressed(ord('W')) { sound_play(snd_droga); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artimal Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Widzę że gość wczoraj zainstalował gm to mu podaje klocki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Backspace Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Widzę że gość wczoraj zainstalował gm to mu podaje klocki ;) Lol? On jest na forum od lipca zeszłego roku o_O Nie myślę żeby miał od wczoraj gm... No chyba, że zainstalował żeby zaszpanować, i wziął się za gry poważnie ;pp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cover Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Hunter - dzieje się to, co opisałem w pierwszym poście. artimal, działa, ale nie do końca. Dźwięk jest tylko raz i nie powtarza się Sam robiłem to kodem takim, jaki podał Hunter, ale dźwięk jest bardzo krótki i powtarza się. Gdybyście przeczytali parę postów, to byście wiedzieli, że robiłem już 3 gry... Co prawda, żadna nie wyszła - nie było sensu ich robić, ale na GM'ie trochę się znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 zamiast sound_play daj sound_loop(sound);ponadto najlepiej użyc sound_isplaying dla sprawdzenia czy dźwięk jest już puszczany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się