lvla2y Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam ma problem , z amunicją. Szukałem na forum i znalazłem np. ten przykład: https://gmclan.org/up1558_11_aerial_wars.html , który jest nie skuteczny ponieważ jak chcę aby mój bohater strzelał lewym klawiszem myszki a nie spacją. A ja chciałbym , żeby moja amunicja wyglądała tak: 32/320 . A właśnie mam jeszcze problem z licznikiem tej amunicji , gdy umieszczam go w innym obiekcie niż mój(czyli bohater) kod nie działa , jednak gdy umieszczam go w moim bohaterze , bohater zamienia się na licznik . Za pomoc z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jeśli używsz go w bohaterze na początku (przed rysowaniem amunicji) daj: draw_srite_ext(sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Psosisz o zmienienie eventa, i zmianę zmiennych oznaczających amunicję, poczytaj sobie faq, helpa gma, poczytaj o zmiennych i git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się