Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ObjDll to mini silniczek napisany w c++, i przeznaczony do c++.
Skoro tak, to czemu "definiujesz" typy zmiennych potrzebnych dla GMa? W sumie i tak ich nie używasz, ale tymbardziej nie powinny tu być z tego powodu.

Następnie definiujesz export, a to chyba jest potrzebne dla Dlli do GMa (na 50% pewne). Na koniec pomijając nawet to powyższe, musze powiedzieć, że to silnikiem, a nawet minisilnikiem nie jest pojedyncza klasa. Może gdyby była jakoś bardzo rozbudowana, ale twoja to kilka zmiennych, funkcje ich zwracania i aktualizacja składająca się z kilku prostych obliczeń. Są też jakieś opisane przypadki działań pomiędzy obiektami, w czym kompletnie sensu nie widzę. Pracuj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...