maciej-01 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opis: ObjDll to mini silniczek napisany w c++, i przeznaczony do c++. Silniczek jest napisany , by z nim i allegro(biblioteka graficzna, nie znam) tworzyć mini-gierki.Jest dostępny tutaj do pobrania wraz z kodem źródłowym :P Pozdrawiam, maciej-01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Wszystkie funkcje które są w tym są juz wbudowane w gm'a raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ale to jest mini silniczek do C++! przeczytaj dokładnie 1 post: Opis: ObjDll to mini silniczek napisany w c++, i przeznaczony do c++ EDIT1:zaczynam ulepszać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Oj, sory nie zauważyłem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 spoko:p a każdy jak chce to może dodać obsługę grafiki + kolizję, i by wyszedł dobry silniczek :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ObjDll to mini silniczek napisany w c++, i przeznaczony do c++. Skoro tak, to czemu "definiujesz" typy zmiennych potrzebnych dla GMa? W sumie i tak ich nie używasz, ale tymbardziej nie powinny tu być z tego powodu. Następnie definiujesz export, a to chyba jest potrzebne dla Dlli do GMa (na 50% pewne). Na koniec pomijając nawet to powyższe, musze powiedzieć, że to silnikiem, a nawet minisilnikiem nie jest pojedyncza klasa. Może gdyby była jakoś bardzo rozbudowana, ale twoja to kilka zmiennych, funkcje ich zwracania i aktualizacja składająca się z kilku prostych obliczeń. Są też jakieś opisane przypadki działań pomiędzy obiektami, w czym kompletnie sensu nie widzę. Pracuj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się