WilkAss Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Postanowiłem trochę rozwinąć swój silnik 3d o wypisywanie textu. Text się wypisuje ale jest 1 problem.Jeśli użyje projekcji ortho to już nie moge wrócić dl normalnej :/ Albo coś źle robię :/ Oto kod: GML d3d_set_projection_ortho(0,0,800,600,0); draw_text(argument0,argument1,argument2) d3d_set_projection(x,y,8,x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),8+pitch, 0,0,1); pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jeśli użyje projekcji ortho to już nie moge wrócić dl normalnej ke? rozwin bo niezbyt zrozumialem. Prosto - w czym masz problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 ehhh...nie ma objektu wyświetlającego to ok wszystko nie? :] no. Ale jak dodaje to wypisuje text tylko że wszystkie modele wyświetlają mi się na ekranie w 2d... :] Podesłać screena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 wlaczyles tryb 3D? ustawiasz projekcje w drawie? aktywowales projekcje perspektywistyczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 odpowiedź(tak,tak,tak) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 podaj kod bo mam wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 już śle na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Proste, tych dwóch kamer nie powinieneś mieć w jednym obiekcie, ponieważ lepiej dać im różny depth obiekty z kamera zwykła np. 100 a obiekty z orthe np. -100 i teraz każdemu obiektowi któremu dasz depth mniejszy od -100, np. -101 będzie wyświetlany jak obiekty 2D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 noooo wielkie dzięki!! działa ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się