mighty66 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam! Jestem początkujący na Gmakerze i mam pytanie: jak zedytować ten skrypt żeby zamiast up była litera W, left na A i right na D if keyboard_check_pressed(vk_up) && !place_free(x,y+1) {vspeed-=7} if keyboard_check(vk_left) && place_free(x-4,y) {x-=4} if keyboard_check(vk_right) && place_free(x+4,y) {x+=4} Proszę o pomoc :unsure: Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Nie jestem pewny, ale chyba GML char('W') itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mighty66 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Nie jestem pewny, ale chyba GMLchar('W')itd. A gdzie to char('W') ma być?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 zamiast vk_up <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mighty66 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Czyli ten skrypt ma tak wyglądać? : if keyboard_check_pressed(char('W')) && !place_free(x,y+1) {vspeed-=7} if keyboard_check(char('A')) && place_free(x-4,y) {x-=4} if keyboard_check(char('D')) && place_free(x+4,y) {x+=4} Jak nie to niech mnie ktoś poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Nie char() tylko ord() GML if keyboard_check_pressed(ord('W')) && !place_free(x,y+1) {vspeed-=7} if keyboard_check(ord('A')) && place_free(x-4,y) {x-=4} if keyboard_check(ord('D')) && place_free(x+4,y) {x+=4} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...