Skocz do zawartości

instance_destroy


IamTheLaw

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam taki problem: od jakiegoś miesiąca uczę się tworzyć skrypty gm'ie i mam problem z

GML
instance_destroy()

problem polega na tym że mam objekt mur i przy kolizji z obj_pocisk usuwa sie mur a nie pocisk. próbowałem użyć funkcji other ale coś mi nie wyszło. wiem że to głupie pytanie ale nie zależy mi na kożystaniu z klocków. Wyjaśnienie tego banału pomogło by mi w tworzeniu gierek. Z góry dzięki :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga opcja - w edytorze kodu masz wybór, do jakiego obiektu ma się kod odnosić :) . Zaznaczasz "other" i po problemie :P .

 

a da sie zrobić gdy np mam jakiś tam kod do obiektu ściana a na koniec zeby usunelo pocisk w jednym kodzie (w tym od sciany)

 

Ed: ten post (nie temat) okazał się nie potrzebny, proszę moderatorów o usunięcie tego zbędnego posta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...