IamTheLaw Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 witam mam taki problem: od jakiegoś miesiąca uczę się tworzyć skrypty gm'ie i mam problem z GML instance_destroy() problem polega na tym że mam objekt mur i przy kolizji z obj_pocisk usuwa sie mur a nie pocisk. próbowałem użyć funkcji other ale coś mi nie wyszło. wiem że to głupie pytanie ale nie zależy mi na kożystaniu z klocków. Wyjaśnienie tego banału pomogło by mi w tworzeniu gierek. Z góry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 with(other){ instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 GML with(other)instance_destroy() @Up: szybszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Druga opcja - w edytorze kodu masz wybór, do jakiego obiektu ma się kod odnosić :) . Zaznaczasz "other" i po problemie :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Druga opcja - w edytorze kodu masz wybór, do jakiego obiektu ma się kod odnosić :) . Zaznaczasz "other" i po problemie :P . a da sie zrobić gdy np mam jakiś tam kod do obiektu ściana a na koniec zeby usunelo pocisk w jednym kodzie (w tym od sciany) Ed: ten post (nie temat) okazał się nie potrzebny, proszę moderatorów o usunięcie tego zbędnego posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilkAss Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 albo jak to jest skrypt to: skrypt niszcz: GML with argument0 instance_destroy() w kolizji GML niszcz(obj_do_zniszczenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się