Skocz do zawartości

Zablokowane Animacja


Kimonek

Rekomendowane odpowiedzi

Musiałeś coś pomieszać z kodem?

Stwórz dwa sprity. Jeden animacja a drugi jak stoi.

GML
//Przy naciśnięciu klawisza do poruszania

sprite_index=sprite_chodzenia

//Przy puszczeniu klawisza do poruszania

sprite_index=sprite_stoi

Drugi sposób. Wystarczy jeden sprite z animacją

GML
//Przy naciśnięciu klawisza do poruszania

sprite_index=sprite_chodzenia;

//Przy puszczeniu klawisza do poruszania

image_index=0;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Eqz:

GML
//Przy naciśnięciu klawisza do poruszania

sprite_index=sprite_chodzenia

//Przy puszczeniu klawisza do poruszania

sprite_index=sprite_stoi

Powinno być ;p

 

A drugi sposób powinien być tak:

GML
//Przy naciśnięciu klawisza do poruszania

sprite_index=sprite_chodzenia;

//Przy puszczeniu klawisza do poruszania

image_index=0;

 

Edit: Kimonek musiałeś coś pomieszać w kodzie pewnie zamiast przy chodzeniu ustawiać animację na S_gracz_idzie(lub inny sprite) ustawiasz żeby stał, a przy staniu masz na odwrót ;p

Edit2: O poprawiłeś ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj w press right: sprite_index=sprite_chodzenia;

Daj w press left: sprite_index=sprite_chodzenia; i ewentualnie jak chcesz to zmiana kierunku sprita image_xscale ;)

A w released left: sprite_index=sprite_stania;

A natomiast w released right też: sprite_index=sprite_stania;

Ja tak robie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...