LionX Dagger Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 dobra mam taki problem chce aby mój sprit był w połowie prześwitujący w draw mam draw_set_alpha(0.5) draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) no i nic się nie dzieje, nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Jak nie daje się uderzyć w twarz to uderz w plecy: draw_set_alpha(0.5); draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,image_xscale,image_yscale, image_angle,image_blend,draw_get_alpha()); EDIT Hehe, tłumacząc: skoro nie udaje się tego zrobić tak, to można zrobić to inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Porównania nie skumałem ale wielkie dzięki tymon to ten temat można już uznać za zamknięty :) Od razu skorzystam i zrobię krypto reklamę mojej stonki :) http://www.lionxgm.republika.pl/ EDIT Dobra wygląda na to że zbyt pochopnie zamknąłem tego posta za co z góry przepraszam wszystkich . Więc sprawa jest tego rodzaju że gdy użyje alpha to działa mi on jak globalna na wszystkich obiektach takich jak np. mam obiekt text w którym jest draw_string, po mimo że alpha dałem załóżmy do obj_hp to i tak obiekt text też jest prześwitujący a ja chce aby działał tylko w obj_hp . pomocy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Na końcu kodu rysowania daj: draw_set_alpha(1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi