4tk Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Co zrobić, aby nad graczem pojawiała się zmienna? Tzn. to jest gra multiplayer, jakby coś kod other_player w draw: GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,c_white,image_alpha) draw_text_ext_color(x-10,y-20,name,-1,-1,c_black,c_black,c_black,c_black,image_alpha) //Nick gracza draw_text_ext_color(x-11,y-21,name,-1,-1,c_red,c_red,c_red,c_red,image_alpha) //Nick gracza</span> Do tego też chciałbym dodać tą zmienną tyle że tej osoby. Chodzi mi ogólnie o to, aby pokazywało się i nad other_player i w ramce w 1x1 miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 spróbuj użyć stringów GML draw_sprite_ext(sprite_index,image_single,x,y,image_xscale,image_yscale,image_angle,c_white,image_alpha) draw_text_ext_color(x-10,y-20,string(name),-1,-1,c_black,c_black,c_black,c_black,image_alpha) //Nick gracza draw_text_ext_color(x-11,y-21,string(name),-1,-1,c_red,c_red,c_red,c_red,image_alpha) //Nick gracza</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Zakładam, że origin sprite'a został wycentrowany. Wówczas wystarczy: GML _text = "bla bla bla"; _x = x - ( string_length( _text ) / 2 ); _y = y - <dowolna liczba, dopasujesz sobie>; draw_text( _x, _y, _text ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się