klech Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Chyba nie działa mi następujący kod: GML action_move("010101010",5); if action_move("000100000",5) { sprite_index=spider_left image_scale=1 } if action_move("000001000",5) { sprite_index=spider_right image_scale=1 } if action_move("000000010",5) { sprite_index=spider_up image_scale=1 } if action_move("010000000",5) { sprite_index=spider_down image_scale=1 } Co robię źle?Jaka byłaby alternatywa dla kodu(działająca)?Z góry dziękuję.Sprite jest ciągle taki sam jak na poczatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Możesz np. sprawdzać hspeed i vspeed albo ustawiać sprite'a zaraz przy nacisnięciu przycisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klech Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 @ZeroXBot THX skorzystam z 1 metody gdyż to jest ruch dla wroga. P.S.:Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi