mjqtbg Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 1. Co zrobić, aby jakiś potwór zabierał nam HP 2. Co zrobić, abyśmy mogli zabić potwora np.: mieczem (tak jak w grach RPG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Odsyłam do FAQ, funkcji "Szukaj" oraz przykładów na stronie. Poza tym grożę paluszkiem i 8 punktem regulaminu. Pozdrawiam. EDIT: Niech już ci będzie, ale żeby mi to było ostatni raz! 1. Robisz zmienną odpowiedzialną za HP i w zdarzeniu kolizji z potworem zmniejszasz jej wartość. 2. Robisz HP potworowi i jeśli spadnie do zera dajesz mu instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 1. Robimy sobie zmienna HP u gracza i dajemy jej jakąś wartość. W kolizji z potworem (lub innej akcji będącej atakiem) odejmujemy życie. Jezeli robisz to u gracza odejmujesz HP-=ileś, ale gdy to robisz ze strony np. potwora to musisz zrobić tak bohater.HP-=ileś - to oznacza, że zostanie odjęta zmienna obiektowi bohater. 2. Zalezy, sa różne RPG i różne systemy walk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 a ja odsyłam do przykładów na stronie głównej: https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=110 https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=106 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się