Skocz do zawartości

Nie zblizanie sie do objektu


bobo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam cos takiego:

dys_to_player=point_distance(x,y,obj_czolg1.x,obj_czolg1.y);

if dys_to_player<150
{
   widzi=150;
}
else
{
   widzi-=1;
}

if widzi>0
{
   if dys_to_player<100
   && !collision_line(x,y,obj_czolg1.x,obj_czolg1.y,obj_blok,1,1)
   {
        id_=instance_create(x,y,obj_pocisk_wrog);
        id_.direction=direction
        id_.speed=10;
   }
   else
   {
       mp_potential_step(obj_czolg1.x,obj_czolg1.y,2,0);
   }
}

 

Ten skrypt powoduje pogoń obj_przeciwnika za obj_czolg1 tyle że objekty te są w labiryncie i gdy obj_czolg1 skręci to obj_przeciwnik dobija do sciany(obj_blok) i sie blokuje.

Moje pytanie jest takie jak zrobić coś takiego żeby obj_przeciwnik omijal obj_blok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...