bobo Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Jak zrobić coś takiego żeby dany objekt powielał sie i żeby każdy z tych objektów miał własne "właściwości". Podam to naprzykladzie: Powiedzmy że mamy obj_pocisk i obj_przeciwnik który jest dodany do roomu wielokrotnie , obj_przeciwnik przy kolizji z obj_pocisk tracie 25 hp. Gdy hp jest =0 to obj_przeciwnik znika (wraz znim wszytskie obj_przeciwnik dodane do roomu). Moje pytanie jest takie jak zróbić zeby gdy zestrzelimy tylko jednego obj_przeciwnik to tylko ten zestrzelony znika a nie wszystkie naraz. Ps. Nie wiem czy ktoś to zrozumie po troche tu namieszałem... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Trywialne, jezeli kolizje masz u przeciwnika z pociskiem to trzeba dac cos w tym stylu: hp-=25 with(other) { instance_destroy() } if hp<=0 { instance_destroy() } a jezeli w pocisku z przeciwnikiem to tak: with(other) { hp-=25 if hp<=0 { instance_destroy() } } instance_destroy() pewnie miales w pociku i with(obj_przeciwnik) i wtedy odnosilo sie to do wszystkich przeciwnikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się