Marcin1147 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Tytuł: PME Game Gatunek: Silnik graficzny Opis: Więc tak: PME jest próbą zrobienia silnika graficznego pod C++/Delphi w 100% zgodnego z funkcjami GameMakera. Co by to nam dało? Otóż znając podstawy GameMakera moglibyśmy ruszyć na głęboką wodę i zacząć programować w C++! Instancje zastąpiły by klasy itd. Na razie silnik nie posiada wsparcia dla akceleracji sprzętowej więc FPS'y mogą być marne, ale cóż proszę o test i powiedzcie ile ich macie, no i jaki macie sprzęt. BTW. Przykładowy kod: Instance *oFacet = new Instance("facet.png"); if(keyboard_check_pressed(VK_UP)) oFacet->speed=3; if(keyboard_check_pressed(VK_DOWN)) oFacet->speed=-3; if(keyboard_check_pressed(VK_LEFT)) oFacet->direction--; if(keyboard_check_pressed(VK_RIGHT)) oFacet->direction++; I jak? Proste? No właśnie :P Autorzy: Programowanie: Ja Fabuła: - Grafika: - Muzyka: - Screeny: - No ale za to jest download: http://www.box.net/shared/f02knjcn55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 cieszy mnie ze tworzysz cos takiego, jednak mam pare uwag i pytan: 1. czyli na chwile obecna uzywa to tylko WinApi do rysowania? sprawdzilem i faktycznie uzywa. 2. w przykladowym kodzie widac juz bardzo zle podejscie co do zarzadzania zasobami 3. tak swoja droga, znasz dziedziczenie i umial bys przystosowac silnik aby mogl obsluzyc obiekty klasy dziedziczacej po Instance? (bez tego nie widac sensu dzialania (chodzi o rozszerzanie klasy Instance o dodatkowe zmienne i metody i traktowanie ich w podobny sposob jak klasy Instance na co pozwala dziedziczenie. ja na przyklad stosuje klase wirtualna aktora jako swego rodzaju baza/"szablon" z ktorego dziedziczac definiujemy dodatkowe elementy oraz podmieniamy metody na wlasne, daje to duza swobode dzialania. pomysl o tym)) zeby nie bylo - w tych kwestiach bywam demotywujacy, ale nie odbierz moich dociekliwych pytan w negatywny sposob :P btw. z ocena powstrzymam sie az bedzie widac wieksze efekty. Tak poza tym, czym kompilowałeś? Widze ze UPXem spakowane, teraz zastanawia mnei co takiego tam jest ze tak duzo zajmuje (~500kb)? :P jednak lepiej będzie jak sie przerzucisz na cos innego niz winapi do rysowania, bo tylko kolejne allegro wyjdzie, taka moja rada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się