4tk Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Jeśli temat nie mówi sam za siebie, to chciałbym zrobić losowanie 5 liczb składających się z 5 cyfr. Liczby mają być jedna pod drugą. Jeśli jeszcze ktoś nie załapał, coś jak Lotto xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 for(i=0;i<4;i+=1) { liczba = round(random(89999))+10000; } A co znaczy jedna pod drugą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Do Twojego pytania, to może być tak :P GML //CREATE i = 0; liczby = ""; //STEP while (i < 5) { liczba = string(1 + round(random(8))) + "#"; //poprawiłem, bo zera też były liczby += liczba; i += 1; } Fakt, działa? Działa. EDIT: Liczby do 9, ustaw sobie jak chcesz. EDIT2: Ja jakoś wolę robić na while bo for mi coś tak nie zabardzo działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 sorry że ci jeszcze pupe zawracam, ale dokładniej jak to ma być? To jakoś czcionką robi? Może potrzebuje spritesów? ED: hunter, takie cos: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 To wypisuje podstawową czcionką GM'a. Jak chcesz sobie zmienić fonta, to dodajesz go do gry, a przed kodem na wypisywanie tych liczb w draw, daj: GML draw_set_font(<tutaj czcionka>);Gdzie <> tam nazwa czcionki :P i tyle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 To wypisuje podstawową czcionką GM'a. Jak chcesz sobie zmienić fonta, to dodajesz go do gry, a przed kodem na wypisywanie tych liczb w draw, daj:GMLdraw_set_font(<tutaj czcionka>);Gdzie <> tam nazwa czcionki :P i tyle :) Raczej fonta, nie czcionki. Font możesz nazwać 'dupa' a i tak czcionką bedzie np. Arial. @Petla for lepsza, mniej kombinowania ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Bedi, problem jest taki, ze zrobilem obj_kontroler bez zadnego sprita, kod jaki dales, create i step a nie pokazuje sie nic w roomie (dodalem objekt, i zeby nie bylo, te zeczy mowi sie o blondynkach a nie o blondynach ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 a w drawie dałeś: draw_text(x,y,liczby);//czy jak tam chcesz tpo wyswietlac ? create: GML for(i=0;i<4;i+=1) { liczba = round(random(89999))+10000; } draw: GML for(i=0;i<4;i+=1) { draw_text(x,y+20*i,liczba); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 A w draw dałeś: GML draw_text(x, y, liczby);? @UP: Szybciej, akurat pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 no dobra, juz mnie nie komentujcie, moze i blondyni maja cos z blondynek xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi