Czarnysmok Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Siemka jestem nowy, bo dopiero wczoraj zacząłem się w Game Makera. Więc chciałbym się zapytać jak zrobić żeby po dojściu do określonego miejsca był koniec poziomu ? Mógłby ktoś pomóc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Najlepiej zrób pasek pionowy, cienki, odznacz [transparent] a w objekcie zrób przejście do następnego rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Ale on sie pyta jak : ) Sprawdzaj pozycje x i y za pomoca if ow, a pozniej uzyj room_goto_next(); Obiekt moze zmniejszyc wydajnosc gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 zmniejszy, ale starałem się podać najprostsze rozwiązanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Zmienne X i Y nie sa takie trudne do manipulowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Heh, chciałem odpowiedzieć, ale akurat GMC nie działało ;/ Ponieważ jesteś nowy to radzę, Ci najpierw przejrzeć podstawy GMLa w dokumentacji (polska jest na stronie głównej GMClanu). Bez tego tylko natrudzisz się zadając masę pytać co jest co. :) PS: Czy ja Cię czasem nie znam z serwisu o C&C (www.cc-series.pl)? ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarnysmok Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 poradniki, pierwsza gra i w ogóle to już porobiłem a z cc-series.pl to mozesz mnie znac :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Rysujesz sobie jakiś powiedzmy prostokącik, nazywasz go spr_meta, tworzysz obj_meta, ustawiasz mu sprite spr_meta, w evencie kolizji z graczem (Add Event >> Collision >> i wybierasz gracza) dajesz room_goto_next() (gdzie to wpisać masz napisane w przyklejonym temacie), ewentualie klocek jakiś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarnysmok Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Wpisać to ja wiem gdzie tylko nie wiedziałem jak to zrobić. Dzęki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się