Hobik Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Na początek powiem że gra jest w javie jest na 100% wszytko ok ponieważ ja tą gre tylko edytuje! Jest sobie autko obraca się o 180 stopni na jednym długim białym, pasku są rozmieszczone 6 pozycji auta (poziomo pinonowo lekko w prawo...) tło o dziwo jest różowe gdy gra się w gre niema tkiego tła tylko jest poprostu przezroczyszte. Kiedy zedytowałem auta (wszystkie jego pozycje) i wżucięłm do gry to w okół auta jest taki jakby biały prostokąt głupio to wygląda prubowałem robić tło białe ale nadal dupa jak mam to naprawić daje tutaj screeny: http://rapidshare.de/files/17597023/b__d.bmp.html dodam jeszcze iz nigdy nieudało mi się zlikwidować tego błędu i niewiem na jakiej zasadzie "orginalne auta w grze niemają tego błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Włącz przezroczystość sprita. EDIT To jakiej wersji ty używasz? 1.0? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 niemam takiej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Obrazek mogłeś dać zapisany w jpg na np. imageshack, a nie taki kłopot robisz ze ściągnięciem obrazka ;p . Musiałem czekać 30 minut, żeby to ściągnąć xDDDD . Co do błędu: zarzuć może grafikami aut oryginalnymi i twoimi ale w takich plikach jak dałeś w grze, a nie wlepione do jednego BMP. Wtedy będzie łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 TAk robie poprostu otwieram plik z autami i wklejam do tego pliku moje auta i je zastępuje i jest ten błą. Prubowałem tez inaczej stworzyłęm taki sam plik z nowymi autami i poprostu wkleiłem i zastąpiłem orginał i tak jest ten błą. Prubowałem pliki BMP ale tych gra wogule nieodczytuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Ale zamieść te obrazki w takiej postaci jak są w grze i jakie ty dajesz, bo chcę coś sprawdzić. Podejrzewam, że najprawdopodobniej nie dałeś przeźroczystości podczas zapisywania pliku z obrazkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Spróbuj w sprite'cie zaznaczyć opcję 'transparent'. Jak ci nie wejdzie to słuchaj: w sprite'ach kolor przzroczystości zależy od tego jak będzie na dolnym-lewym rogu sprite'a (czy innych obrazków) jak np. kolor czerwony dasz, to ci weźmie pod uwagę czerwony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Przypominam ze ja nierobie w GameMakerze! i nieiwem gdzie i jaki program ma opcje transparent . Kryniak niezrozumiałęm zabardzo tego co napsiałęś to co mam jedną małą pikselke w lewym dolnym rogu walnąć na czerwno i w tedy czerwony będzie przezroczysty ?? bo ja przecierz chce to tło .żby było przezroczyste. Spróbuj w sprite'cie zaznaczyć opcję 'transparent'. Jak ci nie wejdzie to słuchaj: w sprite'ach kolor przzroczystości zależy od tego jak będzie na dolnym-lewym rogu sprite'a (czy innych obrazków) jak np. kolor czerwony dasz, to ci weźmie pod uwagę czerwony. Zapomniałęm dac linka http://rapidshare.de/files/17659774/dupa.bmp.html tutajk są moaje auta i orginalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Musiałeś wrzucić do BMP? Mówiłem żebyś dał TAK SAMO jak są w grze, w IDENTYCZNYCH plikach! Tak to ci nie pomożemy! Wrzuć te pliki PNG co był oryginalnie z grą oraz twój i już. Najprawdopodobniej był on przeźroczysty, a ty dając swoje sprity, dałeś z nieprzeźroczystym tłem. Poszukaj na tym forum tematu o przeźroczystości. Na 100% twój PNG jest nie przeźroczysty. Usuń tło, zostawiając kolor przeźroczysty np. przez GIMP i zapisz jako PNG z kanałami alpha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Ehh... Kiedy szukałem prostych kursów do robienia gier w javie, to zaraz na początku zawsze było objaśnienie wczytywania bitmapy z transparentym tłem, więc to są chyba podstawy i mógłbyś sam poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 A w paincie jest taka opcja :D albo w IrfanView jak tak to gdzie. http://rapidshare.de/files/17672245/2.rar.html tutaj masz linka z orginałęm i moimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 W paint nie ma, a w Irfanview przy zapisie można wybrać kolor przeźroczystości, ale coś u mnie to nie działa. Najlepiej w GIMP usunąć gumką tło. Pokażę ci teraz. Odpaliłem to w przeglądarce grafiki która pokazuje przeźroczystość (jako taką biało-szarą szachownicę). Porównaj swój obrazek i oryginał: Trochę się pobawiłem w GIMP z gumką, trochę czasu zmarnowałem i proszę: Mam nadzieję, że nie pójdzie to na marne ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się