Lordis Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam! Zwraca się do was z zapytaniem czy ktoś z was posiada jakiś przykładzik albo może wie jak zrobić taką małą fizykę do gry platformowej? I nie chodzi mi u tylko o grawitacje, ale bardziej o "odbijanie się piłki od ziemi". Może dla ułatwienia przedstawię to na rysunku. Chciał bym by w mojej grze takie odbijanie piłki było spowodowane siłą wyparkową (?) dwóch sił 1.Grawitacji 2.Siły rzutu lub pchnięcia. Czyli gdyby piłka była by pchnięta po ziemi to by się turlała a gdy by była spuszczona pionowa w duł odbijała by się w pionie. A po zadziałaniu tych dwóch sił piłka by odbijała się jak przedstawia rysunek. Może ktoś ma albo wie jak coś takiego zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Ściągnij GM 5.0 :D, gdzieś tam jest przykład fizyki piłek (takie lotto). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 możesz ustawić grawitacje tak aby przy każdym odbiciu z platformą zmniejszała swoją wartość o połowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Dzięki za porady. Ściągnołem sobie Pliki DLL z fizyką do gm i tam jest dokładnie to o co mi chodzi a nawet więcej :D więc dziękuje wszystkim a szczególnie Jaklub'owi za rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się