Dragon Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Otóż mam np. obj_pocisk i ma kolizję z obj_sciana, i dałem klocek eksplozje (te efekty :D), i tam gdzie jest x i y to nie wiem jak napisać. Próbowałem np. y.obj_pocisk, albo y=obj_pocisk, jak napisać te współrzędne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jeżeli wybuch jest w obj_pocisk wystarczy zaznaczyć opcję Relative. Jeśli chcesz w innym obiekcie to w okienku x wpisz: GML obj_pocisk.x A w y: GML obj_pocisk.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 y.obj_pocisk A to co ? a nie lepiej : self.x, self.y albo obiekt.x i obiekt.y? @ Ahh, znowu sie spóźniłem, Adamentium szybszy. ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Właśnie, chciałem sobie przypomnieć z tym mousem (mouse.x i mouse.y), ok, pomogło :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi