maciej-01 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Witam. Jak zrobić WallJumpa tzw. odbijanie się od ściany? Pozdrawiam, maciej-01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Walljump kojarzy mi się z screw attack z metroida :P A więc jak masz FAQ to tam jest kod na grawitację (tzw. przykład kodu na grę platformową). No i zrób w ścianie małe wystające kwadraciki i ustaw je przy ścianach. No i przy kolizji z kwadracikiem daj kod taki sam jak kod skoku w FAQ. Dotykając kwadraciku wyskoczysz. Skaczesz, skaczesz i git :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 GML if(place_meeting(x+sprite_width, y, obj_wall) && keyboard_check_pressed(vk_up) && keyboard_check(vk_right)) { hspeed = -4; } Aby działało musisz mieć ruch platformowy "z przyspieszaniem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej-01 Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 A jak ten ruch z przyspieszaniem zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi