Hix Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Mam grę platformową i Chciałbym zrobić sobie takiego stworka co lata i jak nie ma miedzy nim i mną bloku to leci w moja stronę, po jakimś czsie zatrzymuje się strzela do mnie i leci dalej w moja stronę. Ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Ze strzelaniem to ustaw alarm[0] na przykład na 50 i w alarm[0]: instance_create(x,x,o_pocisk) i alarm[0] = 50. To sprawi że w kółko będzie strzelać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hix Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 To akurat wiem ale gorzej z tym wykrywaniem bloku na lini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Użyj funkcji collision_line :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 latanie możesz zrobić w ten sposób że wykrywasz ile zostało do ziemi funkcja free_place taką jak masz w grawitacji i gdy jest zbyt niska ustalasz grawitacje na taką jak masz w skoku czyli mniej więcej tak if place_free(x,y+64) //zamiast 64 możesz podać inną wysokość {gravity = 0.5} else {gravity = -1} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się