Skocz do zawartości

Dialog


Jeremiah

Rekomendowane odpowiedzi

wystaczy spojrzec do helpa

 

show_message_ext(str,but1,but2,but3) Displays a dialog box with the string as a message and up to three buttons. But1, but2 and but3 contain the button text. An empty string means that the button is not shown. In the texts you can use the & symbol to indicate that the next character should be used as the keyboard shortcut for this button. The function returns the number of the button pressed (0 if the user presses the Esc key).

 

@ znaczy to, ze przycisk nie bedzie wyswietlany, jezeli nie wpiszerz nic w nazwie ('' lub -1)

@znaczy to, ze jezeli gracz wcisnie esc to funkcja zwroci zero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O przepraszam, nie dokladnie przeczytalem, Tobie chodzi zeby nie bylo mozliwe wcisniecie esc. Nie mozna tego zrobic, ale mozna zabezpieczyc przed czyms takim i wyswietlac te okno tak dlugo, az gracz wybierze ktoras z odpowiedzi. Mozesz to zrobic mniejwiecej tak:

var odp;
do
{
odp=show_message_ext('pytanie','tak',-1,'nie')
}
until (odp!=0)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...